Baltic Analog Lab

  1. Experimental film festival Process takes part for the second time in Riga.


  2. Atmiņas & Analoģijas

    26.01.2018. Photos of expanded cinema performance "Atmiņas & Analoģijas" (Memories and Analogies) with participation of Lāsma Bērtule, Ieva Balode (Baltic Analog Lab) and Jēkabs Nīmanis, Rostislavs Rekuta and Maksims Šenteļevs (Bērnu Rīts) at the Latvian National Museum of Art exhibition "You've got 1243 unread messages"


  3. Atmiņas un Analoģijas

    26. janvārī, Latvijas Nacionālajā Mākslas muzeja izstādē  "TEV IR PIENĀKUŠAS 1243 ZIŅAS" gaidāma audio-vizuāla performance, kurā piedalās Ieva Balode, Lāsma Bērtule, Jēkabs Nīmanis, Rostislavs Rekuta un Maksims Šenteļevs. 


    Atmiņas pārvēršas tekstā > teksts pārvēršas skaņā > skaņa saplūst ar attēlu > attēls izveido telpu > cilvēks ienāk telpā > un pārvērš atmiņas

    Atmiņu rekonstruēšanas darbnīca:
    Ieva Balode un Lāsma Bērtule - analogā kino, foto arhīviwww.balticanaloglab.lv un Baltic Analog Lab
    Jēkabs Nīmanis – programmēšana, balss un rakstāmmašīnas apstrāde, klarnete, Nagoya arfas digitālā versija
    www.youtube.com/watch?v=RymIrtxl8_g
    Rostislavs Rekuta – analogie modulārie sintezatoriwww.soundmeccano.com
    Maksims Šenteļevs – analogās magnētiskās lentes un motori, lauka ieraksti
    www.bernurits.com

    DALĪBAS MAKSA:
    Ieejas biļete izstādē
    Ņemot vērā lielo apmeklētāju interesi, lūdzam pasākuma dalībniekus ierasties savlaicīgi, paredzot laiku muzeja ieejas biļešu iegādei un garderobes apmeklējumam.

    Vairāk LNMM mājaslpā


  4. Atmiņas un Analoģijas

    Reiz bija tāds joks 
    satiekoties uzdot jautājumu: 
    – Vai atminies? 
    Mēs joprojām tā daram, 
    Sveicinot riteņbraucējus.

     

    Atmiņu rekonstruēšanas darbnīcu 
    un kopīgo analoģiju mēklēšanu 
    piedāvā vienība: 
    Ieva Balode + 
    Jēkabs Nīmanis + 
    Rostislavs Rekuta + 
    Maksims Šenteļevs + 
    Jūs +

     

    Analogais 8mm amatieru kino 
    Analogie modulārie sintezātori 
    Analogās magnētiskās lentas 
    Vārdi un Sirdspuksti

     

    Vakara programma: 
    Ierašanās 19:00 – 19:30 
    Atklāšanas uzruna 19:45 
    Priekšnesums 20:00 - 21:00* 
    Saviesīgā daļa no 21:00*

     

    ATMIŅAS & ANALOĢIJAS:


    https://www.mixcloud.com/myym/

     


  5. New Year at the Baltic Analog Lab!

    New Year at the Baltic Analog Lab!

    We will play various tunes from new wave to eclectic electronics, performance act and fortune teller who will calm all your troubled minds for the forthcoming year. 

    Music:
    SKD
    fb.com/skd.lv
    dubna
    soundcloud.com/dubna
    LAHTI
    fb.com/leenalahtilv

    Visuals:
    BALTIC ANALOG LAB

    BRING YOUR OWN DRINKS AND SNACKS!!!!!

    DRESSCODE---->>>>>>> 20'81 UNDERGROUND/NEW WAVE/AVANT-GARDE 

    ENTRY: 
    5 EUR donation by clicking "Going" on Facebook event until 12:00 of 31.dec.
    8 EUR at the door


  6. Hand and Machine.Richard Tuohy & Dianna Barrie

    Last Train

    Last Train

    • 1

      Last Train

    • 2

      Blue line chicago

    • 3

      Flyscreen

    • 4

      Ginza strip

    • 5

      Inside the Machine

    • 6

      Pancoran

    • 7

      Seoul electric

    • 8

      Etienne's hand

    • 9

      Crossing

    9. novembrī Kino Bize viesosies eksperimentālā kino veidotāji Ričards Tuijs (Richard Tuohy) un Dianna Barija (Dianna Barrie) no Melburnas, Austrālijas, lai parādītu savu kino programmu "Roka un mašīna". 

    Ričards Tuijs un Dianna Barija vada Austrālijas vienīgo super8 filmu laboratoriju „nanolab”, kur sastopas roku darbs un industriālās kino tehnoloģijas. Abi ir līdzdibinātāji un biedri arī Melburnas analogā kino mākslinieku kolektīvā Artist Film Workshop. Ričards un Dianna veido filmas gan kopīgi, gan individuāli, taču abos gadījumos tās lielākoties sakņojas „pašdarinātā” kino tradīcijā, priekšplānā izvirzot interesi par filmas struktūru un formālajiem aspektiem. Autoru darbi ir rādīti festivālos un atsevišķāsprogrammās Austrālijā, Eiropā, Ziemeļamerikā un Āzijā. Būdami pašdarinātā kino doto iespēju atbalstītāji, viņi daudz laika pavada, lai dalītos ar savām zināšanām dažādās meistardarbnīcās gan Austrālijā, gan citur pasaulē. Viena no tādām 11. un 12. novembrī notiks arī Rīgā, Baltic Analog Labtelpās.


    Roka un mašīna (Hand and Machine)

    Kino bija pirmā neizbēgami mehāniskā māksla. Taču šajā postmehāniskajā laikmetā kino tradicionālais aparāts ir strauji ticis pasludināts par novecojušu un primitīvu. Tomēr industriālās mašinērijas nonākšana antiindustriālu lietotāju rokās piedāvā vienu no būtiskākajām radošajām iespējām, lai no jauna novērtētu un interpretētu mūsu pašu mašīnu ēras transformēto iedabu.
    Postmehāniskajā laikmetā mašīnas cilvēcība var tikt padarīta acīmredzama. Postmehāniskajā laikmetā mašīnas darbs ir jaunais roku darbs. Šī programma piedāvā septiņas Austrālijas D.I.Y. kino eksperimentālistu Ričarda Tuija (Richard Tuohy) un Diannas Barijas (Dianna Barrie) filmas un vienu kino performanci, kas pēta kino primitīvo aparātu un rokas un mašīnas saistību.

    Mušu tīkls (Flyscreen)
    2010, 16mm, 8 min
    Bezkameras “rejogrammas” filma, kas veidota, vairākos slāņos liekot mušu tīkla materiālu uz 16mm kinolentes un to eksponējot. Dzirdama optiskā skaņa, ko rada attēli, virzoties caur 16mm optiskās skaņas galviņu. 

    Ginzas josla (Ginza Strip)
    2014, 16mm, 9 min 
    Nostāstu un atmiņu Ginza. Pirmā filma, ko autori radījuši, izmantojot pašu izveidoto “cromaflex” tehniku. “Cromaflex” ir ar rokām veikts krāsu filmas attīstīšanas process, kas ļauj noteiktām filmas daļām būt krāsu pozitīvām, krāsu negatīvām vai melnbaltām.

    Etjēna roka (Etienne’s Hand)
    2011, 16mm, 13 min
    Nemierīgas rokas kustības studija. Filma veidota no viena piecu sekunžu kadra. Skaņa konstruēta no senas franču tautasdziesmas, kas atskaņota uz ar roku darbināmas mūzikas lādītes.

    Krustojums (Crossing)
    2016, 16mm, 11 min
    Pāri jūrai. Pāri ielai. Krusteniski jeb citam filmas tipam paredzētā ķīmijā attīstīti attēli ar spriedzes pilnajiem kaimiņiem Koreju un Japānu puantilistiskā grauda jūrā.

    Pankorāna (Pancoran)
    2017, 16mm, 9 min
    Džakartas satiksme kustas sarežģītu pašorganizējošos vienību haosā. Caur kontaktprintera mates tehnikām šī masa kļūst blīvāka un blīvāka, līdz paliek vienīgi kustības / nekustības plūstošais tukšums. Džakartas satiksme kalpo par pierādījumu kustības paradoksam.

    Elektriskā Seula (Seoul Electric)
    2012, 16mm ,7 min
    Ziemeļāzijas metropole. Eletrības vadi, izkārti kā biezi tīkli, rotā ielas ainavu. Eksplozīvi krāsas uzliesmojumi elektrizē kadru. Filma filmēta Seulā uz melnbaltas lentes; krāsota attīstīšanas procesā, izmantojot krāsainu lukturīti.

    Čikāgas Zilā līnija (Blue Line Chicago)
    2014, 16mm, 10 min
    Arhitektoniskas abstrakcijas no otrās pilsētas.

    Mašīnas iekšienē (Inside the Machine)
    2016, 3 x 16mm, 12 min
    TRAUCĒJUMU LĪNIJAS: Katrā projektorā atrodas divas filmas cilpas vienlaicīgi. Cilpās redzamie attēli ir horizontālas līnijas. Tās maina izmēru un biežumu, kamerai pietuvojoties un attālinoties. MAŠĪNAS BALSS: Mašīna šīs līnijas pārveido skaņās. Šī skaņa ir tās balss. Toņi ceļas un krīt kā trauksmes zvans. Šajās balsīs ir steidzama neatlaidība. MAŠĪNAS IEKŠIENĒ: Šajā laukā parādās mašīnistu rokas. Šo roku pirksti izveido jaunus līniju rakstus. Projektora pulsa biežumam atkal augot, roku ēnas pašas arvien vairāk tiek piepildītas ar līniju tīklojumu. Rokas atdalās no ķermeņa. Tās ir iekļautas līnijās. Cilvēki un mašīnas savienojas. Tā darbojas kino.


Built with Berta.me